Guillem Clua signa el guió de ‘Los renglones torcidos de Dios’

Guillem Clua signa amb Oriol Paulo el guió de l’adaptació per a la gran pantalla d’una de les novel·les més populars de les darreres dècades: Los renglones torcidos de Dios, de Torcuato Luca de Tena. La pel·lícula serà dirigida per Paulo, responsable d’èxits com Contratiempo i Durante la tormenta, i tindrà com a protagonista Bárbara Lennie (Escenario 0, Magical girl). Així ho han anunciat Atresmedia Cine (Mercedes Gamero) i Warner (Pablo Nogueroles) durant el Festival de Cinema de Sant Sebastià, en la presentació de nous projectes. Es tracta de la segona col·laboració de Clua i Paulo, que ja han treballat junts en els guions de la sèrie de Netflix El inocente, d’estrena imminent, en la qual també ha participat el guionista Jordi Vallejo.

Paulo torna a unir-se així a Atresmedia, que continua confiant en ell des de la seva primera pel·lícula, El cuerpo (2012). Ara ho fa per adaptar per primera vegada el famós llibre publicat el 1979. La novel·la és un estudi sobre la bogeria a partir de les investigacions d’una detectiu (Lennie) que busca en un hospital psiquiàtric les respostes a un suposat assassinat.

Segons la informació donada a conèixer durant l’esdeveniment, el rodatge de Los renglones torcidos de Dios començarà a la primavera o l’estiu de 2021, amb l’esperança que la pel·lícula arribi als cinemes en algun moment de l’any següent, el 2022.

Entrada similar